2009 Elba
Všichni jí vychvalují a tak i my se jedeme podívat jak Elba vypadá z blízka. Jedu se Šárkou a Klárou a s námi ještě Maruška s Petrem.
Pátek 15.5.
Odjezd je naplánován na 14,30 a tak jsme na stanovišti raději dříve než plánovaných 10 minut předem. Nikde nikdo, pár lidí s malými batůžky a plyšáky a jen jediný cyklista. Jede taky na Elbu, tak snad autobus přijede. Autobus značky MAN přijel těsně po půl, zdá se, že to s dodržováním času nebude na tomto zájezdu moc žhavé. Jsme ale naloženi poměrně rychle. Další lidi přibíráme v Liberci (včetně průvodců Jany a Radka), Turnově, Mladé Boleslavi a v Praze nastupuje Klára. Petr zjišťuje, že zapomněl plavky a tak si je ještě narychlo kupuje. Měl štěstí, byly v akci a tak ho moc nestály. Stavíme ještě v Plzni a posledního účastníka nabíráme až za hranicemi v Německu.
Sobota 16.5.
Těsně před třetí hodinou ráno sjíždíme z Bernneru, když se autobus náhle zastaví na dálnici. Prý není vzduch. Zjišťujeme prošoupanou hadici. Za chvíli přijíždí policie aby nám kryla záda. Blikající majáčky za autobusem nás uklidňují, už to snad do nás nikdo nenapere. Nemáme kam utéct, jsme na mostě. Lidé, kteří se motají venku mezi autobusem a svodidly jsou zahnáni zpět. Přijíždí i servisní vozidlo a díky jazykové vybavenosti se s řidiči baví zejména rukama. Řidiči neztrácejí dobrou náladu, někteří cestující spokojeně chrupou a neví o světě. Přijíždí další policejní vozidlo a kolem autobusu se line barevná hudba jak na diskotéce. Policajt je už nervozní, v autobuse zírá do otvoru a jeho jediným cílem je vyhnat nás z dálnice a čím dál více zvyšuje hlas a rukou nervózně šahá na pistoli. Nakonec se to nějak daří zaflikovat a i když máme nízký tlak a vzduch stále uchází, budeme se moct pohnout. Policajt se uklidňuje a nechává pistoli v pouzdře. Vyhání lidi ze zadní části a stojící mladou holku si chce vzít do auta. Ta si rychle sedá na volné místo u Šárky a tak musí ven jeden chlap. Jede v opravárenském voze a my se s blikajícím doprovodem rozjíždíme. Sjíždíme asi 200 výškových metrů na parkoviště a v půl páté jsme zvědaví, co s tím kdo udělá. Za pár piv jsme od kamióňáka dostali nějakou kouzelnou hadičku a tak v pět pokračujeme dál.Míjíme Gardu a bez problémů přijíždíme do Plombia. Místo v jedenáct jedeme trajektem v jednu hodinu a v před půl třetí vstupujeme na Elbu.
O nic jsme ale nepřišli, ubytování je stejně možné až od čtyř hodin. Tak se jdeme podívat k moři a prohlédnout náš dočasný domov v Procchiu. Pak vytaháme věci do kopce do hotelu, zamykáme kola u plotu a jdeme bydlet. Chvíli tápeme jak zprovoznit ledničku a kde všude je nádobí ale vše jsme našli. Naštěstí se nás pět zná a vaříme dohromady, tak to je v pohodě. S cizíma bych v takto situovaném průchozím apartmánu bydlet nechtěl. Většinu času zde strávíme na balkóně.
Neděle 17.5.
První výlet okolo poloostrova. Nabíráme si v pokoji vodu, i když je zde psáno, že není pitná. Není ani moc chutná ale co se dá dělat, snad to přežijeme. Samozřejmě že jsme to přežili. Ale balená byla pak lepší. Jedeme po pobřeží do Marciany Mariny a obdivujeme pláže pod námi. Po prohlídce městečka se vydáváme zkratkou po červené, abychom nemuseli tolik stoupat až do Marciany, stejně tam ještě jednou pojedeme. Tomáš nám to doma rozmlouval ale musíme se o to pokusit. Stoupáme taky přes 100 metrů, Šárka jako obvykle jede napřed. Šla si odskočit a potkala dlouhého, tlustého hada. Atmosféra houstne, před námi štěkají psi a Šárčino "a ještě psi" nahlodalo i Kláru. Po krátké výměně názorů jedeme dál, klasáme na místo, kde se mají cesty dělit ale žádná křižovatka zde není. Prudká cesta dolů jo ale před námi je jen dům, vysoký plot a zamčená brána. Červená turistická se klikatí vzhůru lesem, jsme ve správné výšce tak jdem do toho a tlačíme kola vzůru. Po chvíli se to zlepšuje, obcházíme ten barák co není v mapě a zase klesáme k moři. Občas se dá i jet, projíždíme mezi oplocenými domy a oploceným mořem, všude cedule Privato.
Dobře značenou cestou zkratku bez problémů zvládáme a napojujeme se na hlavní silnici. Podél pobřeží pokračujeme až do Mariny di Campo, kde se nám líbí pláže. Sem ještě mnohokrát pojedeme. Vracíme se zpět, ujeli jsme 50 km s převýšením 800 m. Večer se jdeme koupat, kupujeme víno, je zde i nějaká slavnost ale na tu už přicházíme pozdě. Při návratu jsme viděli dvě nádherné můry s rozpětím křídel kolem 15 cm. Ale neměli jsme foťák.
Pondělí 18.5.
Jedme na jednu z delších etap. Cestou do Portoferraia nás zaskočil poměrně hustý provoz. Naštěstí jsme se brzy dostali na vedlejší silnici a začíná docela prudké stoupání k hradu Volterraio. Táhnu se jak smrad ale nakonec i já kopec zdolávám. Je stále krásné počasí, musím zapínat chladič (= leju si vodu z bidonu na hlavu). Nejprudším kopcem na Elbě sjíždíme do Ria NellElba. Nějak se nemůžeme vymotat na správnou cestu ale našli jsme ji, včetně bývalé veřejné prádelny. Nádhernou cestou s výhledem na moře po všech stranách pomalu sjíždíme do Cava. Prohlídka města a zase poděl moře do Rio Marina.
Musíme vystoupat nějakých 130 m abychom zase mohli sjet do cíle etapy v Porto Azzurro. 60 km a 1000 výškových metrů nám stačí, zpět jedeme autobusem. cestou zpět nás Jana zaskočila zastávkou v prodejně keramiky. Po nesouhlasném mručení snižuje délku pobytu z 35 na 20 minut, i tak za čtvrt hodiny všichni sedí v autobuse a rádi by odjeli. Na nákup rybky a želvičky to Janě stačilo a tak jedeme na večeři.
Úterý 19.5.
Čeká nás nejvyšší kopec a tak jako první den do Marciany Mariny a odtud vzůru do Marciany. Vyuužíváme služeb lanové dráhy s letmým nástupem a výstupem a tak nás výstu 1000 m vysoký vrchol Monte Capanne moc sil nestojí. Musím pochválit Janu, vyjednala slevu 5,- eur, tj. asi 30%. Kocháme se nádherným výhledem do všech stran a nádherným počasím. Ale musíme dolů a z Poggia zase do kopce až na vrchol Monte Perone. Jedme s Klárou napřed, Šárka si chce prohlédnout křížovou cestu v Marcianě a trochu taky minula nenápadnou odbočku. I tak přijíždí za námi poměrně brzy. Přes cestu nám běhají velké ještěrky a kolem hlavy barevní chrousti.
Dlouhým sjezdem se ocitáme v Marině di Campo a jdeme se koupat. Domů je to už jen kousek. Celkem 42 km a 800m výšky.
Středa 20.5.
Jedeme se podívat jak bydlel Napoleon, na jeho dvě vily. Ale musím říct, že nás nijak zvlášť nezaujali. Zajímavější jsou rozvody vody a umístění vodoměrů.
Portoferraio je pěkné, nejvíce nás však zaujali rackové peroucí se o ryby, které rybáři vymotávají za sítí. Netušil jsem jak velkou rybu může normální racek spolknout.
Po pobřeží jedeme na poloostrov Enfola a čeká nás zase zkratka po turistické. Tentokrát je to přímo v itineráři výletu. Akorát nám zapomněli říct, jak ji najít. Červená značka vede doprostřed restaurace, schody vedou k moři a tak jdeme po nich. Nikam to nevede a tak se zde pro jistotu naobědváme než půjdeme dál. Neseme kola zpět po schodech do restaurace, procházíme ji a mizíme ve křoví. Tlačíme kola ale jde to. Na vrcholu jsou krásné cestičky vpravo, vlevo i vpřed. Vyjíždíme rovně ale cesta záhy končí a začíná koryto po nějakém potůčku. A tak co jsme si vytlačili to si zase svedem. Není to ale daleko (na Elbě není totiž nic daleko), sjíždíme na pláž ale moc se nám nelíbí a tak vzhůru do kopce nad Procchiem. Něco lehkého k jídlu a jedeme se koupat a na zmrzlinu do Marina di Campo. 50 km a 900 m.
Čtvrtek 21.5.
Čeká nás nádherný výlet okolo poloostrova Calamita. Sjíždíme do Mariny di campo a odtud přes sedlo do Lacony. Zajíždíme na pláže, podívat se, kam jezdívají zájezdy s Okrouhlíkem. Snažím se dojet na pláži co nejdál, kolo se pomalu boří až se zastavuje úplně. Kochám se okolím a tak zapomenu vyndat nohy z nášlapů. Už to nestihnu a tak se kácím do písku. Jsem rád že jsem těm pár lidem na pláži zlepšil náladu. Ještě se párkrát projedeme po mořském břehu a pokračujeme do Capoliveri.
Pěkné městečko, i trhy tu byly ale kromě jednoho prodavače sýra a stánku s pečenými kuřaty to byly samé hardy a jiné blbosti. Jedeme dál a po prašné vrstevnicové cestě objíždíme celý poloostrov. Koupeme se se na pěkné plážičce, závěr cesty prý je jasný. Ale moc nebyl, museli jsme docela dost mapovat. Ještě že nám to nedělá žádné potíže.
Místo cesty podél pobřeží nás čekalo ještě pár sjezdů a prudkých ale krátkých výjezdů. Míjíme hotely od kterých vede lanovky k moři jako u nás na Petřín. Teplota se pohybuje kolem 30oC, pěkně jsme se ohřáli. Zmrzlina v Porto Azzurro a ještě nákup v Conadu a jedeme zase autobusem zpět. 50 km, 800 m nahoru.
Pátek 22.5.
Nikam s Klárou nejedeme, ležíme celé dopoledne skoro sami u bazénu, jíme kumquat, který tu roste a je nám fajn. Ostrov už jsme objeli celý a tak máme konečně dovolenou. Šárka s Maruškou jedou na krátký výlet ale nakonec se šplhají až do 600m na Monte Perone. Někteří jezdci nemají nikdy dost. Odpoledne sedáme na kolo abychom se jeli válet na pláž v Marině di Campo. Docela to hřálo a tak jsem večer trochu jako spařené prase.
Sobota 23.5.
Odjezd je v jednu, balíme věci a nakládáme je do autobusu. Probíhá kontrola pokojů jestli je všeho dost a nic jsme nerozbili. My stejně netušíme, kolik čeho má být neboť jsme nic nepřebírali. Dopadli jsme dobře, nic nemusíme na rozdíl od některých platit. Šárka zase jede na kolo, s Klárou pokračujeme v dovolené u bazénu, já spíš ve stínu. V jedenáct se jdeme podívat na triarlon, který se tu koná. Moc účastníků není, je krátký a tak stihneme zatleskat i vítězi.
Odjíždíme se čtvrhodinovým spožděním, čas pro nás nic neznamená. Prý bude čas na nákup. Nebyl. Přijíždíme k zívajícímu trajektu a rovnou do něj vjíždíme. Loučíme se s Elbou a týdnem nádherného počasí bez mráčku. Čeká nás cesta horkou Itálií a kdo ví, co nás ještě čeká.
Jedeme pobřežím do Livorna, všude na skalách se válí lidé, na silnici souvislá ředa parkujících aut a motorek. Nejíždíme na dálnici, míjíme Florencii a zastavujeme u pumpy. Venku výheň asi 32oC. Praskli nám zase dvě hadičky, tak řidiči používají zbylé rychlospojky. V 18,00 vyjíždíme, za půl hodiny ale už stojíme na mostě na dálnici, naštěstí 200 m před tunelem. Praskly nám tři hadičky a jsme v loji. Začíná být teplo, kolem sviští auta a některá mají co dělat aby se vedle sebe vešla. Odcházíme se schovat na konec mostu za mohutná betonová svodidla a představení může začít.
První přijíždějí nějací cestáři s autem s velkou šipkou. Stojí za autobusem a z přenosných kuželů vymezují plynulý nájezd kolem autobusu.
Za chvíli zastaví u nás náklaďáček, řidič vystupuje a něco vyndavá. Mysleli jsme, že přijela televize ale byla to humanitární pomoc. vyndavá dva kartony půllitrových vod, dává nám je a jede dál. Policie nepřivezla nic ale začala rázně činit kroky abychom co nejdříve vypadli. Přijíždí tahač, vystupuje řidič a říká "Tak co je s váma, kluci." Alespoň se s ním řidiči lépe domluví a vysvětlí jim, co všechno bude na faktuře. Jako poslední přijíždí autobus, nastupujeme a řidič to s námi kulí na nejbližší parkoviště. Prý spěchá na fotbal. Vystupujeme a čekáme co se bude dít.
Nějakou dobu to trvá ale nakonec cirkus přijíždí. Blikající policajti, blikající tahač s autobusem a ještě vlekem. Vypisují fakturu na 750,- euro, berou hotovost a všichni mizí v dáli. Zůstáváme a čekáme na zázrak neboť je sobota večer a to už normální ital nepracuje. Řidiči kontaktují své vedení v Semilech a začínají schánět servis. Naštěstí mají smlouvu na 24 hod. servis MAN. Musí se ale volat přes Prahu do Mnichova (autobus je prý německý). V Itálii je servis naštěstí v půl hodiny vzdálené Florencii. Stále to nějak vázne, myslím si že vím proč. Servis chce VIN autobusu a ověřuje, zda je v databázi. Řidič diktuje sled písmen a číslic, opakovaně (v intervalu hodiny) mu volají, aby ho znovu nadiktoval. Ani se nedivím, že to v databázi nemohli najít. Asi bych taky nepochopil že "dvě á" a "tři zet" je AA a ZZZ. A tak napotřetí diktuje po písmenkách a číslicích tak se to už snad povede.
Neděle 24.5.
Těsně po půlnoci přijíždí servis MAN. Za hodinu je oprava hotová, vyměnili hadičky a konečně zase jedeme. Štěstí trvalo přesně 15 minut. Vzduch syčí a my projíždíme sérii tunelů a jsme šťastní, že stavíme u pumpy a ne v nich. Čekáme hodinu a půl na příjezd servisu, tentokrát přijeli dva maníci. Většina lidí už je pěkně naštvaná, už dávno mohl vyjet náhradní autobus. Takový způsob cestování se nám zdá být neúměrně nebezpečný. Hadičky jsou zase vyměněny, jeden technik jede s námi, něco jako zkušební jízda. Jedeme ale jak s hnojem takže jsme toho moc nevyzkoušeli. Vyjíždíme z dálnice, máme problém zaplatit (chybí nám lístek ze vstupního mýta), servisák to naštěstí vyřizuje a tak nás pustili. Kluci kontrolují provedenou práci a prý O.K. a BAY-BAY. A tak ve čtyři ráno jedeme dál.
Před devátou stavíme před Brennerem. Máme půl hodiny, řidiči zase spravují ucházející vzduch. V době plánovaného odjezdu v autobuse téměř nikdo není, průvodkyně mizí v obchodě, jakobychom vlastně ani nikam nespěchali. Vyjíždíme jako vždy déle, za chvíli je konec dálnice. Najíždíme do brány nejvíc v pravo, obsluha chce platební kartu a nezvózně opakuje "kreditcard - visa - eurocardr". Řidiči jako by tyto slova slyšeli poprvé. Smějí se a kroutí hlavama. Obsluha to psychicky nevydržela, roztrhala lístek, zvedla závoru a poslala nás z dálnice pryč (nebo spíš úplně někam jinam). A tak alespoň ušetřili. Hloupí mívají štěstí a nebo jsou naopak velmi mazaní.
Zase praskala hadička. Naštěstí je Brenner za námi a my na parkovišti. Konečně z Čech vyjíždí náhradní autobus. Snad se dnes domů dostaneme.
Jedeme už 24 hodin a jsme 40 km před Mnichovem. U Řezna nás čeká náhradní autobus ale tan náš se nějak umoudřil (není takové teplo ???) a tak jen jede za námi. První účastníci vystupují v Plzni. Cesta je korunována minutím sjezdu z dálnice a tak jedeme 6 km k Ejpovicům se otočit. Nakonec se to povedlo.
Po zastávkách v Praze, Mnichově hradišti, Turnově a Liberci jsme v deset hodin doma. Cesta nám trvala 33 hodin.
Porucha se může stát komukoliv. V těchto situacích se ukáže schopnost vedoucích zájezdu. V našem případě se neukázalo vůbec nic. jeli s námi sice dva průvodci, ale do řešení problému téměř vůbec nezapojili. jejich jazyková vybavenost i řidičů téměř nulová. Dodržování času žádné, ani není požadováno. Systém "pojedeme až se sejdeme", "odjezd je za chvíli" a podobně není zrovna nejlepší. Divím se i řidičům, že nám s takto nespolehlivým autobusem vystavovali takovému nebezpečí zejména při průjezdech horské části s tunely.
Závěr
Nádherný týden na nádherném ostrůvku za nádherného počasí. Celý pobyt bez mráčku na nebi, všude kolem průzračné moře, kopečky nebyly extrémní zato kopečky zmzliny byly docela velké ahlavně dobré. Vřele doporučují Elbu navštívit.My už tam ale nepojedeme, nechceme si zkazit dojem. Takhle krásné počasí by se nám už asi nepovedlo.
Bylo to super.
Komentáře
Přehled komentářů
【揚歌-教學麥克風直營店】官方線上購物網站─JM-180B有線麥克風擴音器│無線麥克風擴音器│揚歌小蜜蜂│專營教學麥克風及教學擴音器
https://mic-shop.com/
Сорокина Екатерина Александровна взяточница в МИИТе
(Larrymup, 26. 11. 2019 15:57)
Нет смысла и упоминать студентов кафедры «ТехБез» МИИТа! Экзамены и зачеты сдаются только взятку для Сорокиной Екатерины Александровны.
Кандидат наук кафедры Сорокина Екатерина Александровна ведет себя беспечно, т.к. является фавориткой зав.кафа - Аксенова Владимира Алексеевича
Unlimited Movies Netflix & CBO - Free trial
(Edithquews, 25. 11. 2019 19:00)
LIMITED PROMOTION Get 6 months free Trial Subscription for Netflix and CBO to watch unlimited movies
Take your trial now at: https://giveawaylimited.com/movies
Станки металлообрабатывающие Красноярск БУ
(LeslieKilia, 24. 11. 2019 3:25)
Вaльцы 5х2000мм.Год 1982.Цена 250000р.
Вертикально сверлильный 2н135.Год 1989.Цена 130000р.
Станок поперечно строгальный 736.Год 1990.Цена 150000р.
Вертикально фрезерный F2-250.Год 1980.Цена 280000р.
Пресс 40 тонн.Год 1990.Цена 200000р.
Прессножницы НВ5222.Год 2009.Цена 250000р.
Токарно-винторезный 1м63бф101.Год 1992.Цена 1750000р.
Долбежный 7м430.Год 1987.Цена 600000р.
Плоско шлифовальный 3б722.Год 1975.Цена 350000р.
Плоскошлифовальный 3д711вф11.Год 1990.Цена 450000р.
Токарно-винторезный 1к62д.Год 1995.Цена 250000р.
Токарный полуавтомат 1В340ф30.Год 1987.Цена 700000р.
Листогиб И2114.Год 1990.Цена 250000р.
Пpeccножницы c-229a.Год 1991.Цена 80000р.
Токарно-винторезный 16к20ф3с32.Год 1987.Цена 650000р.
оснастка,инструмент.
Сборочная плита 1800х5500.Цена 380000р.
Прессножницы Н-5222.Год 2009.Цена 250000р.
Компрессорная станция НВ10Э.Год 1990.Цена 400000р.
Вертикально сверлильный 2с132.Год 1991.Цена 150000р.
Вертикально фрезерный 6Т12.Год 2009.Цена 750000р.
Токарно-винторезный УТ16ПМ.Год 1997.Цена 250000р.
Вaльцы ИВ2216Б.Год 1991.Цена 300000р.
Гaзopeзкa Цена 30000р.
Пресс КД2128.Год 1986.Цена 250000р.
Молот пневматический М-415a.Год 1990.Цена 250000р.
Листогиб ERFURT PKXA 100X4000.Год 1990.Цена 470000р.
Гильотина НД3316Г.Год 1992.Цена 260000р.
Плоскошлифовальный 3Г71.Год 1990.Цена 250000р.
Две линии гальванического покрытия Итальянские.Год 2005.Цена 3500000р.
Радиально сверлильный ОС3000.Год 1991.Цена 120000р.
Рaдиaльнo cвepлильный 255.Год 1990.Цена 270000р.
Фaльцeпpoкaтный cтд-14.Год 1990.Цена 80000р.
Станок фрезерный вертикальный консольный ГФ2171С5.Год 1990.Цена 800000р.
Вертикально фрезерный ВМ127М.Год 1985.Цена 420000р.
Долбежный 7а412.Год 1990.Цена 200000р.
Токарно-винторезный 1к62.Год 1989.Цена 150000р.
Оптико-шлифовальный станок GlS 80А.Год 1985.Цена 550000р.
Пресс гидравлический 30т.Год 1990.Цена 120000р.
Горизонтально фрезерный 6р82.Год 1988.Цена 200000р.
Вepтикaльнo pacтoчнoй 2А78Н.Год 1988.Цена 150000р.
Токарно-винторезный 16в20.Год 1991.Цена 250000р.
Вертикально сверлильный 2н150.Год 1992.Цена 200000р.
Радиально сверлильный 2532Л.Год 1991.Цена 300000р.
Наждак диаметр 400мм.Год 1990.Цена 70000р.
Вертикально фрезерный FSS400.Год 1990.Цена 750000р.
Вальцы 8х1700мм.Год 1990.Цена 250000р.
Свapочный полуaвтомaт вду-506c и пдго-510.Год 2015.Цена 90000р.
Токарно карусельный 1510.Цена 1200000р.
Токарно-винторезный 16а20ф3с39.Год 1987.Цена 700000р.
Листогиб ИБ1430А.Год 1992.Цена 850000р.
Токарно-винторезный КУСОН.Год 1990.Цена 250000р.
Пресс П6326.Год 1986.Цена 250000р.
Отрезной.Год 1992.Цена 50000р.
Вертикально фрезерный FUW315/2.Год 1990.Цена 450000р.
Фрезерный консольный широкоуниверсальный 6т80ш.Год 1990.Цена 250000р.
Гильотина Н3316.Год 1992.Цена 260000р.
Стaнок сверлильный Цена 40000р.
Сварочный полуавтомат пдг 302.Год 2007.Цена 50000р.
Рaдиaльнo cвepлильный 2л53у.Год 1991.Цена 270000р.
Координатно-расточной станок 2Е440А.Год 1990.Цена 600000р.
Вертикально сверлильный 2н125.Год 1990.Цена 110000р.
Коробка подач 1к62д.30000р.
Вaльцы 4х1500мм.Год 1982.Цена 120000р.
Консольно-фрезерный вертикальный 6р13.Год 1990.Цена 650000р.
Механическая пила 872м.Год 1990.Цена 70000р.
Токарно-винторезный 16к20.Год 1991.Цена 300000р.
Пресс гидравлический 60т.Год 1990.Цена 160000р.
Строгальный 7Б35.Год 1980.Цена 120000р.
Компpeccоp c pecивepом гapaжный.Год 1990.Цена 40000р.
Листогиб ЛГМ 5.Год 2008.Цена 750000р.
Гильотина Н3121.Год 1992.Цена 450000р.Механическая.
Пресс КД2322Г.Год 1986.Цена 150000р.
Настольный сверлильный 2м112.Год 1992.Цена 25000р.
Плазменная резка с рельсами и ЧПУ.Год 2018.Цена 3000000р.
Продольно строгальный 7110.Год 1975.Цена 1200000р.
+79131971540
Unlimited Movie free trial
(Edithquews, 23. 11. 2019 13:32)
Get 1 Year Trial Subscription for Netflix and CBO to watch unlimited movies for free for 6 months.
Take your trial now at: https://giveawaylimited.com/movies
Twitter hack account
(Kennyrathe, 21. 11. 2019 9:49)
Twitter hack
Hack Twitter
Twitter hacking
Twitter account hack
Twitter hack account
hacking Twitter
Twitter password hack
Twitter hack account
hack Twitter account
Twitter password
Twitter crack
Twitter password hackin
How to get free netflix account !
(NetflixFreerip, 21. 11. 2019 1:46)
LIMITED OFFER
Get 6 months trial subscription for Netflix at
https://giveawaylimited.com/netflix
Трастовые домены-доноры с хорошей посещаемостью
(GoodSeoI, 20. 11. 2019 19:19)
Здравствуйте. Предлагаю Вашему вниманию трастовые домены-доноры с высокой посещаемостью для размещения ссылок Вашего сайта у нас.
Все сайты качественные, без фильтров и санкций со стороны поисковых систем. Присутствуют на биржах ссылок miralinks, gogetlinks и других.
Разместив у нас сайт Вы получите:
- хороший траст
- нулевой уровень заспамленности сайтов
- более 400 000 уникальных посещений в месяц
- цены ниже чем на биржах ссылок
- максимально быстрое размещение
- все ссылки индексируются поисковыми системами
- гарантия на вечное размещение ссылки
- ссылки размещаются на видном месте, без всяких хитростей
Более детальную информацию Вы сможете посмотреть по ссылке на google документ ниже:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1CMbZ0ohfiiz9719zIl_uB_3uwzzfL7UwrrCcphDOWl8/edit?usp=sharing
Доброго здравия Мы команда занимаемся Калибровкой софтов для чип тюнинга индивидуально на заказ
(Alvaroexedy, 20. 11. 2019 12:13)
Приветствую
Мы команда работаем с Калибровкой софтов для чип тюнинга индивидуально под заказ,
программное удаление систем DPF,ФАП,EGR,CAT,ДК2,VSA,MAF,МАП,VBA,НОкс,АДблю
удаление Valvematic toyota моторов 3ZR-FAE 2ZR-FAE.
или тюнинг софты stage1,стэйж2
работаем с ЭБУ Бош,Continental,каминз,Delphi,Магнетте марелли,Делко,хитачи,Denso,Matsushita,Сименс,Кейхин,Sagem,Валео,Вистеон,Kefico и т.д.
заявки калибровки прошивки производится через почтовый ящик
mail:max.autoteams@yandex.ru
или по форме заказа на сайте https://is.gd/Z4RwON
Whatsapp +7-902-01-09-150 для прямой связи
Индивидуальная настройка Вашего автомобиля,улучшение "тяги",снижение расхода
Перевод на нормы ЕВРО 2, ЕВРО 0, отключение датчиков кислорода лямбда, отключение клапана ЕГР EGR, сажевого фильтра DPF, удаление ошибок,удаление ADblue. Chip-tuning ECU Чип-тюнинг Абакан. тел 89235951234 89020109150 8(3902)320-456
Чип-тюнинг, прошивка под евро2, отключение катализаторов, сажевых фильтров DPF, увеличение мощности и крутящего момента, глушение клапана егр EGR, диагностика, русификация, корректировка одометров в Красноярске. Опыт более 5 лет. Сергей 8-923-393-0123 Чип-тюнинг Autoteams.
娛樂城介紹
(LeonelCah, 20. 11. 2019 2:12)
娛樂城介紹
https://forum.tw-sportslottery.com/thread-119-1-1.html
Unlimited Movies Netflix & CBO - Free trial
(Edithquews, 19. 11. 2019 3:09)
LIMITED PROMOTION Get 6 months free Trial Subscription for Netflix and CBO to watch unlimited movies
Take your trial now at: https://giveawaylimited.com/movies
News 2019
(Dennisnib, 18. 11. 2019 22:26)Diamont Law, Эстония https://diamont.ee/ Вид на жительство, Гражданство, Регистрация компаний, оффошов, фирм, Готовые компании, Банковские счета, Крипто-лицензии, Э-резиденство в Эстонии
【揚歌-教學麥克風直營店】官方線上購物網站─JM-180B有線麥克風擴音器│無線麥克風擴音器│揚歌小蜜蜂│專營教學麥克風及教學擴音器
(MichaelFieds, 18. 11. 2019 17:42)
【揚歌-教學麥克風直營店】官方線上購物網站─JM-180B有線麥克風擴音器│無線麥克風擴音器│揚歌小蜜蜂│專營教學麥克風及教學擴音器
https://mic-shop.com/
Сорокина Екатерина Александровна взяточница на работе
(Larrymup, 17. 11. 2019 13:32)
Нет смысла и упоминать слушателей кафедры «Техносферная безопасность» МИИТ! Зачеты и экзамены сдаются только через личную кассу к.н. кафедры «ТехБез» МИИТа Сорокиной Екатерины Александровны.
Кандидат наук кафедры Сорокина Екатерина Александровна ничего не боится, т.к. является фавориткой зав.кафа - Аксенова В.А.
【揚歌-教學麥克風直營店】官方線上購物網站─JM-180B有線麥克風擴音器│無線麥克風擴音器│揚歌小蜜蜂│專營教學麥克風及教學擴音器
(KeithBiz, 16. 11. 2019 14:50)
【揚歌-教學麥克風直營店】官方線上購物網站─JM-180B有線麥克風擴音器│無線麥克風擴音器│揚歌小蜜蜂│專營教學麥克風及教學擴音器
https://mic-shop.com/
дома из сруб цена за работу
(вакансии оператора на телефоне в одинцово, 16. 11. 2019 13:48)Hi, I also desire to share my thoughts here, when i don’t know even about a effortless thing related to Personal home pages, I always go to search that from net.
I'm completely lost! I didn't think this would be so hard :(
(Danielred, 16. 11. 2019 11:41)
Great post\Nice post, I love it so much.I was very lucky to find your website. There's a lot of useful information!
knowledgeessaywriting444.blogspot.com
businessessaywriting872.blogspot.com
collegeessayconsultant419.blogspot.com
writingcollegeessays352.blogspot.com
thehelpmovieanalysisessay871.blogspot.com
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
【揚歌-教學麥克風直營店】官方線上購物網站─JM-180B有線麥克風擴音器│無線麥克風擴音器│揚歌小蜜蜂│專營教學麥克風及教學擴音器
(Ronnietoria, 26. 11. 2019 23:51)