2009 Elba
Všichni jí vychvalují a tak i my se jedeme podívat jak Elba vypadá z blízka. Jedu se Šárkou a Klárou a s námi ještě Maruška s Petrem.
Pátek 15.5.
Odjezd je naplánován na 14,30 a tak jsme na stanovišti raději dříve než plánovaných 10 minut předem. Nikde nikdo, pár lidí s malými batůžky a plyšáky a jen jediný cyklista. Jede taky na Elbu, tak snad autobus přijede. Autobus značky MAN přijel těsně po půl, zdá se, že to s dodržováním času nebude na tomto zájezdu moc žhavé. Jsme ale naloženi poměrně rychle. Další lidi přibíráme v Liberci (včetně průvodců Jany a Radka), Turnově, Mladé Boleslavi a v Praze nastupuje Klára. Petr zjišťuje, že zapomněl plavky a tak si je ještě narychlo kupuje. Měl štěstí, byly v akci a tak ho moc nestály. Stavíme ještě v Plzni a posledního účastníka nabíráme až za hranicemi v Německu.
Sobota 16.5.
Těsně před třetí hodinou ráno sjíždíme z Bernneru, když se autobus náhle zastaví na dálnici. Prý není vzduch. Zjišťujeme prošoupanou hadici. Za chvíli přijíždí policie aby nám kryla záda. Blikající majáčky za autobusem nás uklidňují, už to snad do nás nikdo nenapere. Nemáme kam utéct, jsme na mostě. Lidé, kteří se motají venku mezi autobusem a svodidly jsou zahnáni zpět. Přijíždí i servisní vozidlo a díky jazykové vybavenosti se s řidiči baví zejména rukama. Řidiči neztrácejí dobrou náladu, někteří cestující spokojeně chrupou a neví o světě. Přijíždí další policejní vozidlo a kolem autobusu se line barevná hudba jak na diskotéce. Policajt je už nervozní, v autobuse zírá do otvoru a jeho jediným cílem je vyhnat nás z dálnice a čím dál více zvyšuje hlas a rukou nervózně šahá na pistoli. Nakonec se to nějak daří zaflikovat a i když máme nízký tlak a vzduch stále uchází, budeme se moct pohnout. Policajt se uklidňuje a nechává pistoli v pouzdře. Vyhání lidi ze zadní části a stojící mladou holku si chce vzít do auta. Ta si rychle sedá na volné místo u Šárky a tak musí ven jeden chlap. Jede v opravárenském voze a my se s blikajícím doprovodem rozjíždíme. Sjíždíme asi 200 výškových metrů na parkoviště a v půl páté jsme zvědaví, co s tím kdo udělá. Za pár piv jsme od kamióňáka dostali nějakou kouzelnou hadičku a tak v pět pokračujeme dál.Míjíme Gardu a bez problémů přijíždíme do Plombia. Místo v jedenáct jedeme trajektem v jednu hodinu a v před půl třetí vstupujeme na Elbu.
O nic jsme ale nepřišli, ubytování je stejně možné až od čtyř hodin. Tak se jdeme podívat k moři a prohlédnout náš dočasný domov v Procchiu. Pak vytaháme věci do kopce do hotelu, zamykáme kola u plotu a jdeme bydlet. Chvíli tápeme jak zprovoznit ledničku a kde všude je nádobí ale vše jsme našli. Naštěstí se nás pět zná a vaříme dohromady, tak to je v pohodě. S cizíma bych v takto situovaném průchozím apartmánu bydlet nechtěl. Většinu času zde strávíme na balkóně.
Neděle 17.5.
První výlet okolo poloostrova. Nabíráme si v pokoji vodu, i když je zde psáno, že není pitná. Není ani moc chutná ale co se dá dělat, snad to přežijeme. Samozřejmě že jsme to přežili. Ale balená byla pak lepší. Jedeme po pobřeží do Marciany Mariny a obdivujeme pláže pod námi. Po prohlídce městečka se vydáváme zkratkou po červené, abychom nemuseli tolik stoupat až do Marciany, stejně tam ještě jednou pojedeme. Tomáš nám to doma rozmlouval ale musíme se o to pokusit. Stoupáme taky přes 100 metrů, Šárka jako obvykle jede napřed. Šla si odskočit a potkala dlouhého, tlustého hada. Atmosféra houstne, před námi štěkají psi a Šárčino "a ještě psi" nahlodalo i Kláru. Po krátké výměně názorů jedeme dál, klasáme na místo, kde se mají cesty dělit ale žádná křižovatka zde není. Prudká cesta dolů jo ale před námi je jen dům, vysoký plot a zamčená brána. Červená turistická se klikatí vzhůru lesem, jsme ve správné výšce tak jdem do toho a tlačíme kola vzůru. Po chvíli se to zlepšuje, obcházíme ten barák co není v mapě a zase klesáme k moři. Občas se dá i jet, projíždíme mezi oplocenými domy a oploceným mořem, všude cedule Privato.
Dobře značenou cestou zkratku bez problémů zvládáme a napojujeme se na hlavní silnici. Podél pobřeží pokračujeme až do Mariny di Campo, kde se nám líbí pláže. Sem ještě mnohokrát pojedeme. Vracíme se zpět, ujeli jsme 50 km s převýšením 800 m. Večer se jdeme koupat, kupujeme víno, je zde i nějaká slavnost ale na tu už přicházíme pozdě. Při návratu jsme viděli dvě nádherné můry s rozpětím křídel kolem 15 cm. Ale neměli jsme foťák.
Pondělí 18.5.
Jedme na jednu z delších etap. Cestou do Portoferraia nás zaskočil poměrně hustý provoz. Naštěstí jsme se brzy dostali na vedlejší silnici a začíná docela prudké stoupání k hradu Volterraio. Táhnu se jak smrad ale nakonec i já kopec zdolávám. Je stále krásné počasí, musím zapínat chladič (= leju si vodu z bidonu na hlavu). Nejprudším kopcem na Elbě sjíždíme do Ria NellElba. Nějak se nemůžeme vymotat na správnou cestu ale našli jsme ji, včetně bývalé veřejné prádelny. Nádhernou cestou s výhledem na moře po všech stranách pomalu sjíždíme do Cava. Prohlídka města a zase poděl moře do Rio Marina.
Musíme vystoupat nějakých 130 m abychom zase mohli sjet do cíle etapy v Porto Azzurro. 60 km a 1000 výškových metrů nám stačí, zpět jedeme autobusem. cestou zpět nás Jana zaskočila zastávkou v prodejně keramiky. Po nesouhlasném mručení snižuje délku pobytu z 35 na 20 minut, i tak za čtvrt hodiny všichni sedí v autobuse a rádi by odjeli. Na nákup rybky a želvičky to Janě stačilo a tak jedeme na večeři.
Úterý 19.5.
Čeká nás nejvyšší kopec a tak jako první den do Marciany Mariny a odtud vzůru do Marciany. Vyuužíváme služeb lanové dráhy s letmým nástupem a výstupem a tak nás výstu 1000 m vysoký vrchol Monte Capanne moc sil nestojí. Musím pochválit Janu, vyjednala slevu 5,- eur, tj. asi 30%. Kocháme se nádherným výhledem do všech stran a nádherným počasím. Ale musíme dolů a z Poggia zase do kopce až na vrchol Monte Perone. Jedme s Klárou napřed, Šárka si chce prohlédnout křížovou cestu v Marcianě a trochu taky minula nenápadnou odbočku. I tak přijíždí za námi poměrně brzy. Přes cestu nám běhají velké ještěrky a kolem hlavy barevní chrousti.
Dlouhým sjezdem se ocitáme v Marině di Campo a jdeme se koupat. Domů je to už jen kousek. Celkem 42 km a 800m výšky.
Středa 20.5.
Jedeme se podívat jak bydlel Napoleon, na jeho dvě vily. Ale musím říct, že nás nijak zvlášť nezaujali. Zajímavější jsou rozvody vody a umístění vodoměrů.
Portoferraio je pěkné, nejvíce nás však zaujali rackové peroucí se o ryby, které rybáři vymotávají za sítí. Netušil jsem jak velkou rybu může normální racek spolknout.
Po pobřeží jedeme na poloostrov Enfola a čeká nás zase zkratka po turistické. Tentokrát je to přímo v itineráři výletu. Akorát nám zapomněli říct, jak ji najít. Červená značka vede doprostřed restaurace, schody vedou k moři a tak jdeme po nich. Nikam to nevede a tak se zde pro jistotu naobědváme než půjdeme dál. Neseme kola zpět po schodech do restaurace, procházíme ji a mizíme ve křoví. Tlačíme kola ale jde to. Na vrcholu jsou krásné cestičky vpravo, vlevo i vpřed. Vyjíždíme rovně ale cesta záhy končí a začíná koryto po nějakém potůčku. A tak co jsme si vytlačili to si zase svedem. Není to ale daleko (na Elbě není totiž nic daleko), sjíždíme na pláž ale moc se nám nelíbí a tak vzhůru do kopce nad Procchiem. Něco lehkého k jídlu a jedeme se koupat a na zmrzlinu do Marina di Campo. 50 km a 900 m.
Čtvrtek 21.5.
Čeká nás nádherný výlet okolo poloostrova Calamita. Sjíždíme do Mariny di campo a odtud přes sedlo do Lacony. Zajíždíme na pláže, podívat se, kam jezdívají zájezdy s Okrouhlíkem. Snažím se dojet na pláži co nejdál, kolo se pomalu boří až se zastavuje úplně. Kochám se okolím a tak zapomenu vyndat nohy z nášlapů. Už to nestihnu a tak se kácím do písku. Jsem rád že jsem těm pár lidem na pláži zlepšil náladu. Ještě se párkrát projedeme po mořském břehu a pokračujeme do Capoliveri.
Pěkné městečko, i trhy tu byly ale kromě jednoho prodavače sýra a stánku s pečenými kuřaty to byly samé hardy a jiné blbosti. Jedeme dál a po prašné vrstevnicové cestě objíždíme celý poloostrov. Koupeme se se na pěkné plážičce, závěr cesty prý je jasný. Ale moc nebyl, museli jsme docela dost mapovat. Ještě že nám to nedělá žádné potíže.
Místo cesty podél pobřeží nás čekalo ještě pár sjezdů a prudkých ale krátkých výjezdů. Míjíme hotely od kterých vede lanovky k moři jako u nás na Petřín. Teplota se pohybuje kolem 30oC, pěkně jsme se ohřáli. Zmrzlina v Porto Azzurro a ještě nákup v Conadu a jedeme zase autobusem zpět. 50 km, 800 m nahoru.
Pátek 22.5.
Nikam s Klárou nejedeme, ležíme celé dopoledne skoro sami u bazénu, jíme kumquat, který tu roste a je nám fajn. Ostrov už jsme objeli celý a tak máme konečně dovolenou. Šárka s Maruškou jedou na krátký výlet ale nakonec se šplhají až do 600m na Monte Perone. Někteří jezdci nemají nikdy dost. Odpoledne sedáme na kolo abychom se jeli válet na pláž v Marině di Campo. Docela to hřálo a tak jsem večer trochu jako spařené prase.
Sobota 23.5.
Odjezd je v jednu, balíme věci a nakládáme je do autobusu. Probíhá kontrola pokojů jestli je všeho dost a nic jsme nerozbili. My stejně netušíme, kolik čeho má být neboť jsme nic nepřebírali. Dopadli jsme dobře, nic nemusíme na rozdíl od některých platit. Šárka zase jede na kolo, s Klárou pokračujeme v dovolené u bazénu, já spíš ve stínu. V jedenáct se jdeme podívat na triarlon, který se tu koná. Moc účastníků není, je krátký a tak stihneme zatleskat i vítězi.
Odjíždíme se čtvrhodinovým spožděním, čas pro nás nic neznamená. Prý bude čas na nákup. Nebyl. Přijíždíme k zívajícímu trajektu a rovnou do něj vjíždíme. Loučíme se s Elbou a týdnem nádherného počasí bez mráčku. Čeká nás cesta horkou Itálií a kdo ví, co nás ještě čeká.
Jedeme pobřežím do Livorna, všude na skalách se válí lidé, na silnici souvislá ředa parkujících aut a motorek. Nejíždíme na dálnici, míjíme Florencii a zastavujeme u pumpy. Venku výheň asi 32oC. Praskli nám zase dvě hadičky, tak řidiči používají zbylé rychlospojky. V 18,00 vyjíždíme, za půl hodiny ale už stojíme na mostě na dálnici, naštěstí 200 m před tunelem. Praskly nám tři hadičky a jsme v loji. Začíná být teplo, kolem sviští auta a některá mají co dělat aby se vedle sebe vešla. Odcházíme se schovat na konec mostu za mohutná betonová svodidla a představení může začít.
První přijíždějí nějací cestáři s autem s velkou šipkou. Stojí za autobusem a z přenosných kuželů vymezují plynulý nájezd kolem autobusu.
Za chvíli zastaví u nás náklaďáček, řidič vystupuje a něco vyndavá. Mysleli jsme, že přijela televize ale byla to humanitární pomoc. vyndavá dva kartony půllitrových vod, dává nám je a jede dál. Policie nepřivezla nic ale začala rázně činit kroky abychom co nejdříve vypadli. Přijíždí tahač, vystupuje řidič a říká "Tak co je s váma, kluci." Alespoň se s ním řidiči lépe domluví a vysvětlí jim, co všechno bude na faktuře. Jako poslední přijíždí autobus, nastupujeme a řidič to s námi kulí na nejbližší parkoviště. Prý spěchá na fotbal. Vystupujeme a čekáme co se bude dít.
Nějakou dobu to trvá ale nakonec cirkus přijíždí. Blikající policajti, blikající tahač s autobusem a ještě vlekem. Vypisují fakturu na 750,- euro, berou hotovost a všichni mizí v dáli. Zůstáváme a čekáme na zázrak neboť je sobota večer a to už normální ital nepracuje. Řidiči kontaktují své vedení v Semilech a začínají schánět servis. Naštěstí mají smlouvu na 24 hod. servis MAN. Musí se ale volat přes Prahu do Mnichova (autobus je prý německý). V Itálii je servis naštěstí v půl hodiny vzdálené Florencii. Stále to nějak vázne, myslím si že vím proč. Servis chce VIN autobusu a ověřuje, zda je v databázi. Řidič diktuje sled písmen a číslic, opakovaně (v intervalu hodiny) mu volají, aby ho znovu nadiktoval. Ani se nedivím, že to v databázi nemohli najít. Asi bych taky nepochopil že "dvě á" a "tři zet" je AA a ZZZ. A tak napotřetí diktuje po písmenkách a číslicích tak se to už snad povede.
Neděle 24.5.
Těsně po půlnoci přijíždí servis MAN. Za hodinu je oprava hotová, vyměnili hadičky a konečně zase jedeme. Štěstí trvalo přesně 15 minut. Vzduch syčí a my projíždíme sérii tunelů a jsme šťastní, že stavíme u pumpy a ne v nich. Čekáme hodinu a půl na příjezd servisu, tentokrát přijeli dva maníci. Většina lidí už je pěkně naštvaná, už dávno mohl vyjet náhradní autobus. Takový způsob cestování se nám zdá být neúměrně nebezpečný. Hadičky jsou zase vyměněny, jeden technik jede s námi, něco jako zkušební jízda. Jedeme ale jak s hnojem takže jsme toho moc nevyzkoušeli. Vyjíždíme z dálnice, máme problém zaplatit (chybí nám lístek ze vstupního mýta), servisák to naštěstí vyřizuje a tak nás pustili. Kluci kontrolují provedenou práci a prý O.K. a BAY-BAY. A tak ve čtyři ráno jedeme dál.
Před devátou stavíme před Brennerem. Máme půl hodiny, řidiči zase spravují ucházející vzduch. V době plánovaného odjezdu v autobuse téměř nikdo není, průvodkyně mizí v obchodě, jakobychom vlastně ani nikam nespěchali. Vyjíždíme jako vždy déle, za chvíli je konec dálnice. Najíždíme do brány nejvíc v pravo, obsluha chce platební kartu a nezvózně opakuje "kreditcard - visa - eurocardr". Řidiči jako by tyto slova slyšeli poprvé. Smějí se a kroutí hlavama. Obsluha to psychicky nevydržela, roztrhala lístek, zvedla závoru a poslala nás z dálnice pryč (nebo spíš úplně někam jinam). A tak alespoň ušetřili. Hloupí mívají štěstí a nebo jsou naopak velmi mazaní.
Zase praskala hadička. Naštěstí je Brenner za námi a my na parkovišti. Konečně z Čech vyjíždí náhradní autobus. Snad se dnes domů dostaneme.
Jedeme už 24 hodin a jsme 40 km před Mnichovem. U Řezna nás čeká náhradní autobus ale tan náš se nějak umoudřil (není takové teplo ???) a tak jen jede za námi. První účastníci vystupují v Plzni. Cesta je korunována minutím sjezdu z dálnice a tak jedeme 6 km k Ejpovicům se otočit. Nakonec se to povedlo.
Po zastávkách v Praze, Mnichově hradišti, Turnově a Liberci jsme v deset hodin doma. Cesta nám trvala 33 hodin.
Porucha se může stát komukoliv. V těchto situacích se ukáže schopnost vedoucích zájezdu. V našem případě se neukázalo vůbec nic. jeli s námi sice dva průvodci, ale do řešení problému téměř vůbec nezapojili. jejich jazyková vybavenost i řidičů téměř nulová. Dodržování času žádné, ani není požadováno. Systém "pojedeme až se sejdeme", "odjezd je za chvíli" a podobně není zrovna nejlepší. Divím se i řidičům, že nám s takto nespolehlivým autobusem vystavovali takovému nebezpečí zejména při průjezdech horské části s tunely.
Závěr
Nádherný týden na nádherném ostrůvku za nádherného počasí. Celý pobyt bez mráčku na nebi, všude kolem průzračné moře, kopečky nebyly extrémní zato kopečky zmzliny byly docela velké ahlavně dobré. Vřele doporučují Elbu navštívit.My už tam ale nepojedeme, nechceme si zkazit dojem. Takhle krásné počasí by se nám už asi nepovedlo.
Bylo to super.
Komentáře
Přehled komentářů
These are truly great ideas in on the topic of blogging. You have touched some fastidious factors here. Any way keep up wrinting. quiro.munhea.se/map2.php bobbys hГҐrstudio prislista
billiga gelenaglar linköping naoblal.se
(naoblal.se, 9. 10. 2020 0:38)
Fine way of telling, and good post to get information regarding my presentation subject, which i am going to deliver in academy. quisa.naoblal.se/trends/billiga-gelenaglar-linkoeping.php billiga gelenaglar linköping
Začněte vydělávat tisíce dolarů každý týden jen za použití tohoto robota. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryawaft, 8. 10. 2020 23:50)
Tenhle robot ti může přinést peníze 24 hodin denně.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
Sleduj, jak ti rostou peníze, zatímco investuješ s robotem. Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
(Henryawaft, 8. 10. 2020 23:09)
Online výdělky jsou nejjednodušší způsob finanční nezávislosti.
Odkaz - https://moneylinks.page.link/6SuK
bronx skor på nätet aperca.se
(aperca.se, 8. 10. 2020 23:03)
Can I simply just say what a comfort to uncover somebody who actually understands what they are talking about online. You certainly realize how to bring an issue to light and make it important. More and more people have to check this out and understand this side of the story. I was surprised you're not more popular given that you surely have the gift. match.aperca.se/map10.php bronx skor på nätet
1xbet ставка скачать на андроид бесплатно приложение
(Jimmyasync, 8. 10. 2020 21:11)
Можно ли заработать РЅР° ставках РЅР° СЃРїРѕСЂС‚ РІ Рнтернете новичку.
В самом начале статьи, предваряя длительные рассуждения, отвечу – зарабатывать на ставках однозначно можно. Сколько можно заработать, какую стратегию использовать, на какие виды спорта ставить – на все эти и многие другие вопросы будет дан развернутый ответ в данной статье.
Выводы о возможности заработка на ставках.
Все это работает, но не стоит злоупотреблять такими ходами, иначе возможна блокировка аккаунтов с последующей аннуляцией счетов.
Время от времени используя указанные способы можно восстановить затраты на ставки, а если вы хороший игрок, то и получить прибыль.
https://stavkifree.forum-teaco.ru/bet-bukmekerskaya-kontora/bukmekerskaya-kontora-bet-100.php
https://stavkifree.forum-teaco.ru/registratsiya/besplatnaya-stavka-za-registratsiyu.php
https://stavkifree.forum-teaco.ru/stavki-sport/bu-stavki-na-sport-reyting.php
https://stavkifree.forum-teaco.ru/bet-bukmekerskaya-kontora/bet-bukmekerskaya-kontora-stavki-na-sport.php
https://stavkifree.forum-teaco.ru/otzivi/besplatnaya-stavka-v-kontore.php
Можно ли заработать РЅР° ставках РЅР° СЃРїРѕСЂС‚ РІ Рнтернете новичку.
Как начать зарабатывать стабильно?
Перспективы беттинга на 2020 год в рамках стран СНГ:
При работе со ставками иногда происходят ошибки в подсчетах (сбои). Чаще всего можно подобное заметить в Live-играх.
Поэтому, увеличивая рискованность игровой стратегии, вы можете добиться бОльших цифр. Вы можете играть большими суммами, что значительно увеличит возможную прибыль, но при этом увеличивается вероятность проиграть весь банк. Чтобы прибыль от ставок была ощутима, банк должен быть очень внушительным и поэтому вероятность проиграть его полностью является серьезной угрозой.
bmw f11 styling munhea.se
(munhea.se, 8. 10. 2020 20:31)
Amazing! Its actually amazing piece of writing, I have got much clear idea regarding from this piece of writing. gurgle.munhea.se/map2.php bmw f11 styling
vitamin boost smoothie aperca.se
(aperca.se, 8. 10. 2020 18:13)
I'm impressed, I have to admit. Seldom do I come across a blog that's both educative and entertaining, and let me tell you, you've hit the nail on the head. The issue is an issue that too few folks are speaking intelligently about. Now i'm very happy that I came across this during my hunt for something regarding this. doodr.aperca.se/map6.php vitamin boost smoothie
luvtröja herr rea munhea.se
(munhea.se, 8. 10. 2020 12:50)
For most up-to-date information you have to pay a visit the web and on web I found this web page as a finest web site for most recent updates. skywe.munhea.se/map3.php luvtröja herr rea
ögonbrynsfärg bäst i test aperca.se
(aperca.se, 8. 10. 2020 10:03)
I'd like to find out more? I'd like to find out some additional information. burgs.aperca.se/map8.php ögonbrynsfärg bäst i test
tar solen efter 17 naoblal.se
(naoblal.se, 8. 10. 2020 6:16)
I was curious if you ever thought of changing the layout of your blog? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two images. Maybe you could space it out better? galsio.naoblal.se/travels/tar-solen-efter-17.php tar solen efter 17
på väg att bli förkyld munhea.se
(munhea.se, 8. 10. 2020 5:31)
Pretty section of content. I just stumbled upon your blog and in accession capital to assert that I acquire in fact enjoyed account your blog posts. Any way I'll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently fast. tiodo.munhea.se/map4.php på väg att bli förkyld
järnbalk i tak aperca.se
(aperca.se, 8. 10. 2020 2:16)
Hello friends, nice paragraph and nice urging commented here, I am actually enjoying by these. chrys.aperca.se/map4.php järnbalk i tak
soc träningsbyxor dam munhea.se
(munhea.se, 7. 10. 2020 22:17)
I like what you guys are up too. This sort of clever work and coverage! Keep up the very good works guys I've added you guys to my blogroll. reipo.munhea.se/map1.php soc träningsbyxor dam
comhem 250 mbit aperca.se
(aperca.se, 7. 10. 2020 18:26)
Hmm it looks like your website ate my first comment (it was extremely long) so I guess I'll just sum it up what I had written and say, I'm thoroughly enjoying your blog. I as well am an aspiring blog writer but I'm still new to everything. Do you have any recommendations for rookie blog writers? I'd definitely appreciate it. puzzc.aperca.se/map9.php comhem 250 mbit
HUSQVARNA AUTOMOWER® 450X - Best Luxury Robotic Lawn Mower 2020
(Georgetew, 6. 10. 2020 22:48)
https://www.dealsinelectronics.com/ - The Husqvarna Automower 450X - Top of the range model in the X-line series from the world leaders in robotic mowing. Smart enough to negotiate the challenges of large and complex lawns – like multiple narrow passages, obstacles, tough terrain and slopes up to 45%. GPS-assisted navigation and a host of features including Automower® Connect make it the intelligent way to keep your lawn green, healthy and perfectly mowed. Is a robot mower designed for medium to large lawns of up to 5,000m² in size. It can handles slopes up to 45%, has built in GPS and mobile phone connectivity.
Get the best looking lawn on the street in no time when you use the https://www.dealsinelectronics.com/ - Husqvarna 450X Automower Lawnmower!
This intelligent device has a set it and forget it operation. The 450X Automower automatically navigates through your yard with ease. It avoids obstacles and cuts your grass to the ideal height. It can also handle narrow passages and tough terrain.
https://www.dealsinelectronics.com/ - Buy Now Husqvarna Automower 450X WINNER - "Best Luxury Robotic Lawn Mower 2020" available only on DealsInElectronics.com.
Best Youtube to mp3 downloader of 2020
(listentoyoutubeae, 6. 10. 2020 3:23)
Hello dear friens, I would like to share some easy to use online toos which might help, thanks!
https://listentoyoutube.ch/
https://vidusoft.com/
https://2conv.ch/
https://videoeditor.best/top-10-best-online-video-editors/
https://y2mate.ch/
Отзывы компания ООО ИКЦ «ПРОГРЕС» ИНН 5903997924
(Billybor, 5. 10. 2020 21:11)
Компания ООО ИКЦ «ПРОГРЕС» ИНН 5903997924 построена за счет обмана людей, не качественной работе и вообще подходят ко всему формально. Собственник гражданин РФ Беринцев Михаил Викторович. Увидите объявление где адрес 614068, Пермский край, город Пермь, улица Ленина, дом 89 и/или номер телефона +7 (342) 202-59-49 бегите.
Руководитель Органа по Сертификации: Шостак Максим Сергеевич г. Пермь, ул.Пушкина, дом №1/1.
ТСЖ и управляющие компании, не дайте себя обмануть!
naproxen mot migrän munhea.se
(munhea.se, 5. 10. 2020 18:31)
Normally I do not learn post on blogs, however I would like to say that this write-up very pressured me to try and do so! Your writing style has been amazed me. Thank you, quite nice post. munhea.se/map6.php naproxen mot migrän
tak altan kostnad aperca.se
(aperca.se, 5. 10. 2020 15:34)
Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to more added agreeable from you! By the way, how could we communicate? mysub.aperca.se/map7.php tak altan kostnad
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100
bobbys hГҐrstudio prislista munhea.se
(munhea.se, 9. 10. 2020 4:04)